پایتون یا جاوا کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد؟؟
نوشته شده توسط : hamed

در متن پایین به مقایسه خصوصیت‌های لهجه‌های اپلیکیشن نویسی پایتون و جاوا می پردازیم، سئو در مشهد و اطلاعاتی ارائه میدهیم تا به شما برای گزینش گویش مطلوب برا استارت اپ نویسی یاری دهد.

لهجه‌های اپ نویسی از نصیب‌های بنیادی علم ها کامپیوتر میباشند و هر شخص اپلیکیشن نویس می بایست دست کم به یک گویش اپ نویسی مسلط باشد، تعیین کردن لهجه مطلوب برای نرم‌افزار نویسی اکثری از زمان ها حیران کننده میباشد، در صورتی بخواهیم محبوبیت را ملاک تعیین خویش در اختیار بگذاریم، جاوا و پایتون جزو پرطرفدارترین و رایج‌ترین لهجه‌ها هستند، برخلاف جاوا که در پیشین هم جزو لهجه‌ها مطرح نرم افزار نویسی بود گویش پایتون در سال‌های اخیر توانسته با پیشرفت‌های چشمگیر خویش به توده لهجه‌های پرطرفدار وارد گردد. به لحاظ می رسد که لهجه پایتون و جاوا هر دو بدون نقص میباشند و می‌اقتدار با آنان هر کاری ایفا بخشید، البته می بایست بدانیم که تفاوت‌های کلیدی دربین آنان وجود دارااست، و این تفاوت‌ها می تواند مبنای تعیین شما قرار گیرد به‌دنبال این دو لهجه را در مسئله‌های متعدد آیتم محاسبه قرار می دهیم تا بتوانید گزینش بهتری داشته باشید.

 

در متن تحت به مقایسه خصوصیت‌های لهجه‌های نرم افزار نویسی پایتون و جاوا می پردازیم، و اطلاعاتی ارائه میدهیم تا به شما برای تعیین لهجه مطلوب برا آغاز اپلیکیشن نویسی یاری دهد.

لهجه‌های اپ نویسی از قسمت‌های بنیادی علم ها کامپیوتر می‌باشند و هر شخص اپلیکیشن نویس بایستی دستکم به یک گویش نرم‌افزار نویسی مسلط باشد، تعیین کردن گویش مطلوب برای نرم‌افزار نویسی اکثری از وقت ها سرگردان کننده میباشد، در حالتی که بخواهیم محبوبیت را ملاک تعیین خویش در اختیار بگذاریم، جاوا و پایتون جزو پرطرفدارترین و رایج‌ترین گویش‌ها می باشند، برخلاف جاوا که در قبل هم جزو لهجه‌ها مطرح نرم‌افزار نویسی بود گویش پایتون در سال‌های اخیر توانسته با پیشرفت‌های چشمگیر خویش به عده لهجه‌های پرطرفدار وارد گردد. به حیث می رسد که لهجه پایتون و جاوا هر دو بی نقص میباشند و می‌قدرت با آن ها هر کاری اجرا بخشید، ولی بایستی بدانیم که تفاوت‌های کلیدی فی مابین آن‌ها وجود دارااست، و این تفاوت‌ها قادر است مبنای گزینش شما قرار گیرد پیرو این دو لهجه را در قضیه‌های متفاوت گزینه آنالیز قرار میدهیم تا بتوانید تعیین بهتری داشته باشید.

 

فهرست محتوای این نوشته‌علمی

· گویش جاوا

· لهجه پایتون

· فرم نگارش در پایتون و جاوا

· تفاوت دسترسی به شغل و حقوق و دستمزد در پایتون و جاوا

· گسترش اینترنت با پایتون و جاوا

· یادگیری ماشین (Machine Learning) با پایتون و جاوا

· عده بندی و سود گیری

لهجه جاوا

جاوا یک گویش اپ نویسی تماما شی گرا و استاتیک میباشد که شباهت متعددی به گویش C++ داراست و در سال 1995 معرفی شد‌ه‌است، شعار این گویش (یکبار بنویس و هر جا انجام کن) میباشد، در واقع این گویش به طوری پباده سازی گردیده تا روی هر پلتفرم و دستگاهی قابل انجام باشد این قابلیت و امکان بر پایه ی ماشین مجازی جاوا (JVM) اعمال می‌پذیرد.

 

گویش پایتون

پایتون یک لهجه شی گرا ، پویا ، اسکریپتی و سطح بالا میباشد که گسترش آن در سرزمین هلند در یک موسسه تحقیقاتی انجام یافته میباشد، غرض مهم پباده سازی این لهجه خوانایی و آسانی فراتر و کوتاهی نرم‌افزار‌های مندرج میباشد، پروژه پایتون یک نرم افزار آزاد و متن گشوده میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: